_RobinHo_ Evt ark nihayet kavustuk 06 ya ancak online oynamak için adam arıorum war mı mac yapacak?? Mac yapacaklar msnlerini yazsın pls.. Bnm msn: janissary@hotmail.it
Lvnt_Asn abi nesi baydı seni siz bastan bu "oyun kötü yok hiç güzel degil". bence cok güzel daha career bölümü war oraya bak bi abi daha ne olcak oyun da yapmıs adamlar işte 3.5gb lık oyunbu nesi sıkar insanı
alperen_18 arkadaşlar bende online oynamak istiyorum.ama nasıl olcak.bende 256 kbps hızında origo marka adsl var oynamak istiyorum ama nasıllll oynıcam yardım edermisinizzzzzzzz.mail adresim: ustanedim@hotmail.com yardımmmmmmm...
MyX Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Hamachiyle normal hızda oynayabilen varmı şu oyunu..yavaş çalışıyor oyun. Evet Hamachi çok kasıo. :confused: