Neo Arkadaşlar mirc te **Quakenet server'ından soccercenter.net kanalında şu anda mini Fifa 06 turnuvası yapılıyor. Katılmak isteyenler gelsin. Multi tool** yüklü olmalı. Ve online oyun oynamayı bilen arkadaşlar gelsin lütfen.
salihakkas3 FIFA 2005 için msn maxifun.net@gmail.com hamachi grubu network name: myfifa1 password: 1 DEHŞET OYNARIM, AFFETMEM!
tuncer_gs1905 beyler geceleri oynayanlar warsa bende warım..pekde fena oynamam tuncer_gs1905@hotmail.com
whector arkadaşlar selam bu fifa2006yı online oynamak için orjinal cd gerekiyor mu ona göre alacağım da.
VonGl e varsa kendine güvenen eklesin bakalım :d ejder1788@hotmail.com ben bi kaç ark ekledim daha oynayamadık bekliyom sizleri
melihmiki arkadaşlar ben bu internetten (online) oynanmasını bilmiyorum ama oynamak cok istiyorum nası olacak bilen varsa msn imi eklesin melih-olca@hotmail.com
murat0123456 evet efsane geri döndü uzun zaman sonra geri geldim beni herkes tanır msn değişik olduğu için ilk başta tanımayabilirsiniz murat0123456@hotmail.com