solebize ya bi tane sağlam oyuncu yokmu eklesin beni online maç yapabilirim msn adresi:solebize@hotmail.com
y_burak ekleyin beni oynayalım .genelde online ım. y_burak_552@hotmail.com y_burak_552@hotmail.com y_burak_552@hotmail.com y_burak_552@hotmail.com
Mehmet784429 oyundan atma olayı tr spikerle alakalı değil yamalarda sorun vardır...Ama ilk önce belgelerimdeki fifa 06 dosyasını silin işe yarayabilir..bide top ve krampon yapma yaması var utilities working diye onda sorun var ben kurdum oyundan atmaya başladı onu silince düzeldi yani spikerle alakası yok.....
ilyas_Tiger Eğer Hamachi programında FIFA 06 ve Counter Strike Source ... oynamak isteyen varsa Adım:karaşahin Şifrem:247 Not:Ağ boştur. MSN'im: ilyas_247@hotmail.com
mustafakochan kafkasmustafa1@hotmail.com ben Konya Birincisi Seçildim Fifa 2006 da 2005 dede 3 Cü oldum iidii. mail bekliyorum beni yenecek tiğit war mu?