Mc.Speedy Kardeş Hasan Sas Benzemiiş ;) Bülent Korkmaz hiç benzememiş :( ii oturtturamamısın...marek heinze da benzememiş kardeş...Hasan andırıyor ama sol tarafda hataların var düzenle bide renklere bakarsan face de uymuyor palet ile düzenle ...
CrimE Yorum için saol daha yeniyim. İlk facelerim bunlar. O yüzden mükemmel olmuyo. Bu face yapmında 2. günüm :) 2. güne göre bence bunlar iyi :). Hasan Şaş Update : Okan Buruk:
Mc.Speedy KardeŞ Kızma Olmammış Ama Geliştirisen Sen Devam Et Benimde Öleydi Başlarda :) devam et sen ;)
yakışıklıemo dostum çalışman lazım özellikle oedit kullanmıyosan kullanman şart eğerki kullanıyorsanda biraz daha kendini geliştir bu konuda
#11 Orjinal Mesajı Yazan: "gunes" #11 abi bunu sanki ben senin konudan hatırlıyom bu senin yaptığın face mi evet.
Mc.Speedy Crime Walla Başarını Kutlarım Nasıl Bi Gelişme işin Photoshopdan Direk Resim Kaydedip Upload edip bu benim faceim olmuş demeye gelmiş helal olsun........Her Şeyi Yap Berbat Ötesi Olsun Yayınla Ama EMEĞE SAYGISIZLIK YAPMA !!!!!!!!!!