1.oyun adi hep we9 diye geciyor. bende pes5 var. farkediyormu yoksa patchin bi sakincasi yokmu?
**C:we9 japonyada çıkan ismi; PES5 avrupa ismi.Bu patch olmaz**
2.türkiye süper ligi hangi ligin üstüne gecirildi
**C:Hollanda ligine**
3.oyuncularin yetenekleri degistirildimi?
**C:Çok az**
4.bendeki oyun almancadir (menü ve spiker) bunlari degistirmeden oluyormu?
**C:Patch yüklenseydi sadece menüler tr olurdu.**
5.bazi problemler varmis, oyuncu degistirirken mesela. bunlar patchi dogru yüklesemdemi oluyor
**C:Heyır değişmez.Oyun bu aşamada en iyi bu kadar olur.Bunu daha iyi yapacak kişi yok bu saate.5 ay kadar beklersen belki :) **