secoo selam gökhan bu oyun piyasaya ne zaman cikacak ciktiysa nerden bulabiliriz yardim edersen sevinirim
esegoz gökhan yamayı kurdum,çok güzel olmuş eline sağlık. Yalnız maç sırasında oyuncu değişikliklerinde bazen oyun donuyor. neden olabilir. fernando patchi ile oynadığımda sorun olmamakta. Sana iyi çalışmalar. :)
Twofun Arkadaşlar ve türkiye ligini sorunsuz oynayan arkadaşlar oyunu patchledim herşey güzel fakat türkiye ligini yapan arkadaşın söylediği 0 TEXt Afs ve J_TEXT.Afs klasörlerinin içinde program yardımıyla ulaştığımda ek pakette yer alan unnamed olarak belirtilen dosyaları bulamadım Oyunun orjinal japoncasındada,Fernando PAtchli versiyondada unnamed dosyaları değil unknow dosyaları var buna rağmen oyunu kurmayı denediğimde sonu hüsran oldu malesef.oyuncuların alakasızlığı ve formaların oyun esnasında gözükmemesi gibi sorunlarla karşılaştım oyunu yapan ve kusursuz çalıştıran arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum..
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Twofun Arkadaşlar ve türkiye ligini sorunsuz oynayan arkadaşlar oyunu patchledim herşey güzel fakat türkiye ligini yapan arkadaşın söylediği 0 TEXt Afs ve J_TEXT.Afs klasörlerinin içinde program yardımıyla ulaştığımda ek pakette yer alan unnamed olarak belirtilen dosyaları bulamadım Oyunun orjinal japoncasındada,Fernando PAtchli versiyondada unnamed dosyaları değil unknow dosyaları var buna rağmen oyunu kurmayı denediğimde sonu hüsran oldu malesef.oyuncuların alakasızlığı ve formaların oyun esnasında gözükmemesi gibi sorunlarla karşılaştım oyunu yapan ve kusursuz çalıştıran arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum.. Arkadaşım eğer ek paketteki DKZ Studio ile açarsan iso(we9 imaj dosyası)yu orada bütün herşeyi göreceksin.Beni oku ya bakman bundan sonrası için yeterli olur. :) :) :) :)
gkan Orjinal Mesajı Yazan: esegoz gökhan yamayı kurdum,çok güzel olmuş eline sağlık. Yalnız maç sırasında oyuncu değişikliklerinde bazen oyun donuyor. neden olabilir. fernando patchi ile oynadığımda sorun olmamakta. Sana iyi çalışmalar. :) Evet oun sırasında "oyuncu deg." den oyuncu değiştirmeyin oyun donuyo.Bu bi sorun ve çözemedim bi türlü ne yazıkki :,(
gkan Orjinal Mesajı Yazan: secoo gökhan oyun piyasada varmi ciktimi yoksa sadece pc denmi indiriyorsun Valla piyasada varmı bilmiyom.Ama sen patch i indirip oyunu kurabilirsin.
eazy31 merhaba gökhan kardes, seni bu basarili calisman icin kutluyorum, sadece bir sorum olacak: Acaba bu patch'de türk Spikeri'de mevcut'mu ? Bende bu oyunun almanca patch'i'de var ve orda alman spiker bulunuyor !
badchild arkadaslar lutfen yardımcı olun bende japonca wın9 cd var ısoya cevırırken hangı programla cevırcez bır dkz nasıl kullanılıyor bana bunları acıklayacak arkadas varmı yardımcı olursanız teşekkurler
gkan Orjinal Mesajı Yazan: badchild arkadaslar lutfen yardımcı olun bende japonca wın9 cd var ısoya cevırırken hangı programla cevırcez bır dkz nasıl kullanılıyor bana bunları acıklayacak arkadas varmı yardımcı olursanız teşekkurler bilader dvd iso almak için Gordian Knot Rip 0.28.8 kullanabilirsin.DKZ kullanımı ek pakete var oradan bakabilirsin.
Apo14 slm gökhan patch cok güzel gözüküyor, yanliz benim bi problemim var ben herseyi yaptim ama tam koyarken WE9 televizyon simsiyah kaliyor bisey olmuyor joystikin lambasi bile kirmizi´ye dönüyor ?? acaba ben ne yanlis yaptim ?? yardimci olursan mutlu olurum , iyi günler ve sagol ederim
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Apo14 slm gökhan patch cok güzel gözüküyor, yanliz benim bi problemim var ben herseyi yaptim ama tam koyarken WE9 televizyon simsiyah kaliyor bisey olmuyor joystikin lambasi bile kirmizi´ye dönüyor ?? acaba ben ne yanlis yaptim ?? yardimci olursan mutlu olurum , iyi günler ve sagol ederim Vallahi tam anlamadım sorununu.Ama patch yüklemede bi hata olmuş buda oyunu kitlemiş olabilir.Tavsiyem temiz bi iso yapman ye herşeyi yeniden tekrarlaman olur....
Apo14 tamam gökhan yine deneyim ama olmecaktir yine :( benim satin silver ps2 var bide DVD-R EMTEC kullaniyorum copy oyunlari Magic Slide Card ilen calistiriyorum yani chip filan kullanmiyom
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Apo14 tamam gökhan yine deneyim ama olmecaktir yine :( benim satin silver ps2 var bide DVD-R EMTEC kullaniyorum copy oyunlari Magic Slide Card ilen calistiriyorum yani chip filan kullanmiyom ooo kötü yaa.Onla olmama olasılığı yüksek.Yaptığın cd yı başka bi ps2 da deneme olasılığın varsa bak o zaman her şey ortaya çıkar.Yapabileceğim bu kadar kusura bakma :,(
Fanatik55 kardeş ben bu oyunu kurulu olarak aldım ;) ve hiç begenemdim oyuncu isimleri yanlış(özelliikle samsunsporun;)) ayrıca oyuncuların yüzleri çok kötü hiç benzemiyor ben bunu hiç begenmedim ;)
badchild arkadasım dedıgın herseyı yaptım ancak playstatıona koyduğumda oyun acılıyor ama bellı bır sure sonra kılıtlenıyor neden acaba bana acıklarmısın cevabını beklıyorum