Orjinal Mesajı Yazan: cArsi7
osa sana bıse sorcam oyuna secılen turk oyuncuların strawberry demoda olması mı lazım?
Demonun gold olması demek, oyunun o hali ile çoğaltılamaya başlanması demek. Bu yüzden de çok önemli bir sorun olmadıkça bu süreçte değişiklik olmaz. Yani strawberryde yoksan oyunda da olmazsın. Tabi Si games demoya tüm regen resimlerini koymamış olabilir. Bu durumda oyunun tam sürümünde çıkma şansın olabilir.