:capo:
FM 2006 Gold Demo Çıktı!!! Vanilla ve Strawbery kod adlarıyla yayınlanan iki demodan ilkinin boyutu daha küçük(~70MB) ve sadece İngiletere-İskoçya liglerini içeriyor. Diğeri ise 400MB civarında ve 16 oynanabilir ligi içeriyor. Beta demoda olduğu gibi yine yarım sezon oynayabileceğiz. Esas bomba haber ise oyunun önceden açıklanan 4 Kasım yerine 21 EKİM de çıkacak olması.
:yahoo3dk:
Şuan şok olmuş durumdayım, hiç beklemiyordum :shocking: Si bunu alışkanlık haline getirdi. Oyunlarını erteledikçe erteleyen diğer oyun yapımcılarını görünce SI Gamesin farkı anlaşılıyor.:scn_onay:
İlk şoku atlattıktan sonra daha detaylı bilgiler vereceğim...
Demoyu indirmek için tıklayın... (Herkes hücum edeceğinden indirebilirmisiniz bilmiyorum :))
Alternatfi download siteleri:
1. Jolt
2.Worthplaying
3. Clubsill.com