alaala bende yükledim tam heveslendim oynucam exe hatası verio daha girmeden
bakın simdi bnmki 6 cd ydi butun cd lerin içlerini masaustunde bulunan fifa06 klasorune attım sora rar lı olan dosyalardan birine tıklayıp içinde bulunan MIR-FIFA06.mdf dosyasını masaustune cıkartım. deamon tools ile mount image dedim ancak bu dosya mdf uzantılı olduundan bulamadı bende alttan all files dedim. bu sefer buldu oyunu ve yükledim oyunu oyun şimdi sana dvd romda takılı gozukuo ama cd romda bişi yoq. ve oyuna tam giricem fifa06.exe hatası alıyorum.
sizce nerde hata yapıorum bilen varsa büyük sevap işler.. :rolleye3: :rolleye3: