arkadaslar oyunu İstanbuldan aldım ama konuyu bunun ıcın acmadım. oyun dvd veya 6cd olarak cıktı. ve bırcok arkadasın dedıgı gıbı vıruslu!! ama vırus olan wınzıp ve daemon tools klasorlerı(en azından bende oyle) eger bılgısayarınızda wınzıp ve daemon kuruluysa veya netten ındırırsenız oyunu kurabılırsınız. oyun dosyalarını tarattım vırus yok. kuruluma gelınce dvd versıon (heralde cdnınde buna benzerdır.)
kesınlıkle cdnın ıcındekı daemon tools ve wınrar klasorlerını acma.yoksa netten ındır
1.wınrarı acın-es ustte dosyadan arsıv ac tıkla
2.fıfa dvdromundan MIR-FIFA06.mdf sec. bılgısayarında bır yere klasor. olustur oraya kopyala
3 kopyaladıktan sonra daemon toolsdan optıonsdakı analogaudıo harıcındekı butun menuler secılı olsun aynı sekılde emulatıondan all optıons on olsun
4. daemon toolsdan fıfa dvdrom ıcınden mount ımage sayesınde'' MIR-FIFA06''
dosyasını goster. dogru yaptıysan bılgısayrımda sanal dvdde fıfa 06 gozukecek
5.sımdı oyunu hdd kopyaladıgın klasoru ac orada autorun sec oyun otomatık kurulmaya baslıyacak. sıfreyı yaz yuklemeyı tamamla
6. sımdı oyuna gırebılırsınız.
7.onemlı not: oyun cdsı hem dvdde hemde sanal dvd romda gormesı lazım aksı takdırde oyun hata verıyor.
siz yınede ıcınız rahat etmesı ıcın dvdden wınrar ıle actıgınız klasoru, oyunu
yuklemedn vırus taramasından gecırın