ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: rvn10-t-mac abi shaq'ın suratını anladıkta steve nash'in yuzu ne olmuş ooole yaa!herif mvp insan biras ozenir'bikere adamın suratına bakınca kim olduğunu direk anlamak lazım! bence de ya nash hayranıyım darlandım şimdi allahhhhh tutmayın beni bascam o easports ha adam mvp oldu yaw :mad: :mad: :mad:
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: bugyboy oyun nete düştü çekiyorum şu an ben nerden çekiyom bea bizde de söyle de bizde yararlanalım diimi :hihi: :hihi: :hihi:
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: pharoah1907 torrent sitelerinden link vermek yasak veremeyiz... Oki... Bilgilendirdiin için saol.. ;)
Lvnt_Asn abi en basta yok cıkmadı lafları wrdı harbi cıktı oyun su an istanbulda bostancıda war yani ama bende yok
ploff Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza abi en basta yok cıkmadı lafları wrdı harbi cıktı oyun su an istanbulda bostancıda war yani ama bende yok kardesım senı gecenın en sansız adamı ılan edıyorum. oyun 2cd cıktı fıfayla aynı mantıkta kuruluyor.
wolkantufan Beyler oyunu izmirde alan oldumu? Yaw türkiyenin en büyük şehirlerinden biri Egenin incisi hala ne NBA den nede FİFA dan tık yok.Bi alan çıkarsa yazssın millet aldı kurdu oynuyo bizim şehirde cd yok ne iş...
nihato Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash yani böyle olcaksa berbat ama olmaz herhalde böyle rezalat.... neyse abi amare'ye alley-hoop pası atınca direk moda gireriz zaten unuturuz suratı falan
nihato beyler bu arada oyun şu an beşiktaş'a geldi!akşama kadar kopyalama olayıda hallolur!akşam gelip alın T-MAC TİME!!!!!!!
CarlosSantana hiç valla netten çekmek için kasamam beklerim 1 hafta daha o zaman alır oynarım acelemiz yok ayrıca türkiye'ye avrupa'dan daha geç gelir bu hep böyledir ;)
ploff oynanabırlıgını ıcın bır sey dıyemeyecegım ama grafıkler gecen senenın aynısı sayılır. gırıs anımasyonunu degıstırmısler bence kotu olmus. cokda oynamam nba ama yınede bılgısayarımda uzun sure durur