PetRe hatta lınkı de verım http://easports.co.uk/products.view.asp?id=7124 resmı sıtede 30 eylul yazıo
utkufatma Oyun dünyanın bir çok yerinde 4-5 gün önce çıktı. Hatta yabancı forumlarda adamlar yavaştan yama yapma işine bile girdiler. Ayrıca benim bildiğim Avrupa çıkış tarihi 28 Eylül idi.
utkufatma Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU sanırım 30 unda nba ve fifa aynı anda çıkcak cd cilerde bulabilecez sanırım http://eastore.ea.com/jump.jsp?itemID=18&itemType=CATEGORY&iMainCat=6&iSubCat=18
nihato abi shaq'ın suratını anladıkta steve nash'in yuzu ne olmuş ooole yaa!herif mvp insan biras ozenir'bikere adamın suratına bakınca kim olduğunu direk anlamak lazım!