Orjinal Mesajı Yazan: musty
söleme tarzın "3 yıldızda atıyon da 5 yıldız gibi gösteriyon" der gibi....seni inandırmak zorunda da değilim ne istersen düşün..
daha da yenisin tabi bu davranışlarını hoş karşılamak lazım ;)
walla forumda yeniyim ne yalan söliiim :D bu konuda bişey diyemem ama bu pes bilgim hakkında (sana göre) bir ölçüyse o zaman senin bu forumda hiç bir konuda fikir beyan etmemen lazım (bana göre)... :cool: gelelim (5) yıldızda attıgın gollere yaptıgın hareketlere.. sen ya benim yazdıklarımı okumuyorsun,ya görmüyorsun yada işine gelmiyor.Ben senin hareketlerine (tabiri caizse) aval aval bakan savunma oyuncularından yana fikrimi söyledim demekki yaran var gocunuyorsun b-a-n-a 5 yıldız gibi gelmedi kardeşim... varmı daha ötesi... !!!
kaldı ki PES oynamış 8 yasındaki cocuk bile senin o hareketlerinin (5) yıldıza karsı olmadıgını rahatlıkla anlayabilir bunu anlaması için 8 yıl konsolda PES veya WE oynaması gerekmez....