Ya sen ne kadar çok bilmiş birisin yaa.. Her laftan kendine pay çıkarttığına ve karşı cevap vermeye yer aradığına göre ruhsal bi problem yaşıyo olmalısın.. Ben seni uslübuyla uyardım kardeşim. Sen diyosun ya benim için uslüb çok önemli nasıl gelirsen karşılığını veririm diye. Benim uslübum bu kardeşim. Ben orda sana kötü bişey söylemedim. Sen öyle bi adamsın ki göründüğü kadarıyla ben sana ében sana hakaret etmedim,kızmadım" diyorum , sen buna bile sanki etmişim veya edecekmişim gibi "bana kızmaya etmeye hakkın yok diye cevap veriyosun"..
Ayrıca çok bilmişlik te yapma. Ben uzun yıllardan bu yana , konsollar da dahil olmak üzere PES , WE ,ve ISS oyunlarının neredeyse tümünü oynamış birisiyim. Ve şimdiye kadar hiç birinde 1 yıldızda oynayıpta gol atmaya çalışmadım. Ben 5-6 yıldızdan aşşağı da asla oynamam. Oynadıgım vakitte topla istediğim şeyi yapabilirim futbol oyunlarında.. Kanıta da hazırım.. Demek ki sen bunları yapıyosun ki biliyosun. Benim aklımdan bile geçmedi.Neyse mevzu bu değil. Ben sana sataşmadım uyardım. Sataşan sensin. Naıl oluyor da bu kadar yoktan yere bişeyden olay çıkartabiliyosun anlamıyorum. Allah akıl fikir versin sana diyorum...
Ahahaha lafa bak ya 1 yıldızda oynayıp gol atmaya çalışıyomuşum.. Bundan büyük hakaret olamazdı bana. :D:D Sen önce oyun sitesine koyduğun errrottik avatarını düzelt..