chos3n Orjinal Mesajı Yazan: 'iste forumda istedim gönderdiler ama o gs formasi ne öle??? :mad: :mad: :mad: Dostum verdiğin resimler Ps2 resimleri.. Formalar ancak bu kadar görünür zaten.. Sizi Yanıltmasın arkadaşlar..
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: By_BuTcHeR Dostum verdiğin resimler Ps2 resimleri.. Formalar ancak bu kadar görünür zaten.. Sizi Yanıltmasın arkadaşlar.. ps2 de print screen diye bi tusmu var alla alla(bide bise bilmis gibi konusuyon :mad: )... inanmiyosaniz aha burda http://www.fifastadt.de/showthread.php?s=&postid=845348#post845348 almanca bilenler istek yapsin ss koyuyolar...
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: 'ps2 de print screen diye bi tusmu var alla alla(bide bise bilmis gibi konusuyon :mad: )... inanmiyosaniz aha burda http://www.fifastadt.de/showthread.php?s=&postid=845348#post845348 almanca bilenler istek yapsin ss koyuyolar... bencede adam ps2'den nasıl screen alıyor olmaz ya pc'dir bence
xxxxxxxxxxxxxxxx o zmn grafikleri en düşük kalite ve ekran kartları çok kötü bunların baksanıza yau demo grafikleri nerde bu nerde
.ultrAslan. evet adamla icq da konusdum yolladi sondan koydugum ss leri... bi tsk et iftira edecene :mad:
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: 'evet adamla icq da konusdum yolladi sondan koydugum ss leri... bi tsk et iftira edecene :mad: banamı diyosun :confused:
Ismail_15 yaw arkadaslar FB kadrosunda tuncay sanli yazarken ş harfi var ama hakan sukur de ş harfi niye yok gs kadroda..?? bence FB kadrosundaki Screen fake :D
KiNG bakın gençler sizi bir durumdan haberdar edeyim.Eğer bu screenleri veren EA da çalışmıyorsa oyunu pc için bulması söz konusu olamaz.www.nforce.nl. Bu sitedeki pc iso listesinde olmayan hiçbir oyun dünyada kullanıcı olarak kimsenin elinde olamaz.Her ilk oyun çıktığında buraya düşer ve nfosu burda hazırlanır.Eğer o almanyadaki arkadaşta PC versiyonu olsaydı şu an çoktan netten indiriyor olurduk.Ha arkadaş EA'da çalışıyorsa o zaman bir şey diyemem.
chos3n Orjinal Mesajı Yazan: KiNG bakın gençler sizi bir durumdan haberdar edeyim.Eğer bu screenleri veren EA da çalışmıyorsa oyunu pc için bulması söz konusu olamaz.www.nforce.nl. Bu sitedeki pc iso listesinde olmayan hiçbir oyun dünyada kullanıcı olarak kimsenin elinde olamaz.Her ilk oyun çıktığında buraya düşer ve nfosu burda hazırlanır.Eğer o almanyadaki arkadaşta PC versiyonu olsaydı şu an çoktan netten indiriyor olurduk.Ha arkadaş EA'da çalışıyorsa o zaman bir şey diyemem. Aldınmı cevabını??? Ps 2 den resim çekilmez diye bişeyde yok.. 700 tane yöntem war.. Ayrıca Ea ne zaman oyuncuların kollarını kaymak gibi yapmış.. Görülmüş birşeymi.. O forumu bulunca eklicem resimleri daha iyi anlıycaksın..
chos3n http://img295.imageshack.us/my.php?image=danielalvesandmartins3nc.png Bak bakim.. "Bişe biliyomuş gibi" diyen şahıs.. Belki pc den çekmiş ama kollara bak adamların kaymak gibi.. 640 480 oynuodur belkide.. hemen çamur atmayın fifaya.. http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=8873&postdays=0&postorder=asc&start=225 Gir bide bu adrese bak.. Gerçi bakmışın ama ;)
.ultrAslan. yav bakin bu screenler pc versiyonundan almanca bilienlere icq nr sini vereyim istesinler adamda ea da fln calismiyo... ps2 ss cekiyliyor ama herkesin elinde öle alet yok!!!