Burak Hakan'ın face'i Euro 2004'ten beri Song'un face'i de FIFA 2003'ten beri aynı. Formayı dersen açıkçası ben daha iyisini beklemiyodum.
Ismail_15 Orjinal Mesajı Yazan: Burak Hakan'ın face'i Euro 2004'ten beri Song'un face'i de FIFA 2003'ten beri aynı. Formayı dersen açıkçası ben daha iyisini beklemiyodum. +10000 katiliyorum burak kardes ;)
mucisk alın size feenrbahcenin kadrosu ben şu anda oynuyorum ve çokta gelişmiş diyemeyeceğim oyuna edit:ama eklenmio resim nası ekleyebilirim?
sefillik ingizlcede ı,ş yoktur kardeş bu gerçekten senmi aldın bu resmi... şüphelendim.. tuncay sanli,umit ozat diye yazarlar genelde ayrıca sen şuan neredesin Türkiyedemi? ps2 mi pc mi oynuyorsun? fifa2006 demonun aynısı değilmi oynanabilirlk..
Lvnt_Asn ya bu fifa2005 e benzio insallah demosu gibidir bu arada müzklere hiç baktınmı athena t-yada manga calıomu?????????*
.ultrAslan. ve daha fazla screeen!! ilic 86 :eek: kadro gs: http://img321.imageshack.us/my.php?image=galaaufst3ml.jpg http://img321.imageshack.us/my.php?image=galatwerte3ca.jpg formalar: http://img321.imageshack.us/my.php?image=galatrikot9bm.jpg