yav bu adamda ne futbol heyecanı var, ne de topla oynama isteği. taraftarı hiç ateşlemiyor. 5 sene önce pascal nouma topu her ayağına aldığında tribünleri ayağa kaldırırdı. çünkü adam bütün yüreğiyle oynuyordu.
ayrıca ailton çok disiplinsiz bir oyuncu. bunun örnekleri önceki almanyada oynadığı takımlarda görüldü. en ufak bir problemde takımla olan bütün bağlarını koparabilecek bir oyuncu.
kaldı ki ailton un yapmış olduğu bu terbiyesizlikte hiç te küçük bir olay değil. beşiktaş yönetimi geçtiğimiz sezon basket takımında forma giyen varda'yı formasını yere attığı gerekçeiyle takımdan göndermişti. ailton un bu yaptığının vardanınkinden hiç te aşağı kalır yanı yok.bana göre beşiktaş yönetimi ailton'a çifte standart göstermemeli ve de takıdan derhal göndermeli. zaten ailton'un takıma da pek yararlı olduğu söylenemez. sezon başından bu yana 2 tane gol attı. o golleri atmak içinde zaten çok klas bir oyuncu olmaya gerek yok. dünkü maçta da görüldü ki Beşiktaş takımı ailton olmayınca hücumda daha dengeli oluyor.