Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry
ya bırakın arkadaşlar beşiktaş zaten kötü gidio medyada bunu süslüyo hepten karıştırıcaklar ailton un kişiliği öyle zaten 3-4 maçta nasıl değerlendiriyorsunuz futbolcuyu yeni geldi takım zaten oturmamış
Aynen. Ailton gibi adamları kaybetmesi kolay. Önemli olan takıma kazandırmak. O sinirle demiş Brezilya'ya dönüyorum ben diye. Ben de seyrettim o haberi. Saçmalamış yani tamamen sinirle söylenmiş sözler. Beşiktaş'a da bir hakareti vs yok.
Bir arkadaş da 2 gol attı başka birşey yapmadı demiş. Zaten Beşiktaş daha topu topu 8 gol attı :) Takım kötü bir dönemde, Ailton ne yapsın.