Orjinal Mesajı Yazan: XII
Biede Beyler Ben anlamıyorum bı kıs herkezin tanıdığı çıkıo çewremdede dikkat ettim.
biri benm kuzenimn arkadaşı.. biri benm arkadaşın tanıdığı..fln fln ne paylaşılamayan kısmış yauw
Arkadaşımın arkadaşı olması bana ne kazandırır ? Sanki kolpa haber veriyormuşuz gibi konuşuyorsun, banene kimin arkadaşıysa arkadaşı.