Ceza mı bu çektiğim, çile mi?
Yıllardır tuttuğum nöbet bitmeyecek mi?
Bir küçük kar tanesi gibiyim avucunda eriyen,
Dön bebeğim...
Gözyaşlarını görürsem erir kanatlarım,
Uçamam rüyalarımda yanına.
Sonsuzluk senle başladı o küçük dünyamda
Unutma gittiğinde yarım kaldım.
Çöllerdeyim yanıyorum, kutuptayım üşüyorum
Ceza benim çekiyorum.
Ne olur dön...
Uzanıyorum, tutamıyorum
Özlüyorum, ağlıyorum
Yasak mısın anlamıyorum
Ne olur dön...
Sevmesen de beni, özledim sesini
Git desem de yine gitmesen.
Yıllardır çektiğim bu hasret mi, çile mi?
Haram mısın bana bir bilsem...
Bebeğim benim...Hayalet sevgilim...
Bebeğim benim...Hayalet sevgilim...