**Benim Kadıkoy Yazıcıoğlundan tanıdıım insanlar war son gittimde sormustum zannedersem 2 gun önce.bu hala demomu die takıldım adam yurtdışından full getirtcm bikaç gün içinde dio ama... yazıodur belkide bilmiyecem ama oyun çıkar cıkmaz yazıcığoluna düşür ben hatırlıyorumda saat 8,de san anderas çıktıının haberini almıştım meraktan gittim 9,5 gibi oyunu satıyordu tabi yeni die takas edemedik 10ytl bayıldık ama neyse anlayın işte :)**