ozguven arkadaşlar oyunu alan arkadaşlar oyun çıktığı andan itibaren şehrini ve oyunu bulabileceğimiz yerleri belirtirlerse burda diğer arkadaşlarada yardımcı olmuş olurlar şimdiden sağolun.
kreon1207 Ben izmir karşıyaka da oturuyorum ama daha oyunu almadım..Ama herzaman erken aldığım bir yer var orayı söyliyeyim size ve cd leri sorunsuz oluyor..Karşıyaka sinemasının altındaki pasajda bir dükkan var,ordan alabilirsiniz.Ben 1-2 gün içinde bakıcam,büyük ihtimalle gelir...;)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: sefillik bi çıksın bakalım ilk önce:) ali biz seninle fifa 2005 için 45 dk gidiş 45 dk dönüş + 6 lira yol pası + 4 milyon cd olmak üzere fedakarlık yaptık ama hiç te deymedi :) bakalım bu yıl fifa nasıl olacak... ;)
***ultrAslan*** siz maşallah nerden alıonuz yurt dışından falanmı 90 dakka yol tutuo maç gibi oldu sölesenizde birisi bari size kargo ile yollasa hem sizin için kolay olur hemde masrafa gerek yok kargo en fazla 4 milyon
09-AILTON-09 vallah ben internete giriyorum 1 saniye FIFA06 downloadta basiyorum 3 saniye indiriyorum 30 dakika yani 1 saniye 3 saniye 30 dakika yarim saat say oyun elimde ve tam $0, 0YTL , €0 YANI SÜPER OLIYOH:D:D
sefillik sen yurt dışındasın öyleyse... biz çıksın 1.5 gün torrenten çekmesi sürecek.. aralıklı.. çıksada çeksek artık..
Lvnt_Asn benim cdcimde anında msj geliomus adamı 1 haftdadır sorum diom abi diom millet cıktı dio bana yutdısından msj gelio die cıktı die sonra hemen ertesi gün eline geeliomus ben hiç indirme felan ugrsamam
Lvnt_Asn dgoru psvyi söle bi stad gösterelim taraftar gösterilm anelkamızı alexmizi gösterelim ama bugün:(
Lvnt_Asn way be azmı gezdim orda esnaf sarayı bende eskisehirliyim kardeş ordan az mı kaset aldım ben :(
ozon Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza way be azmı gezdim orda esnaf sarayı bende eskisehirliyim kardeş ordan az mı kaset aldım ben :( nerde oturuyon veya oturuyodun? esnaf saryında her türlü şey bulunur her oyun war dır orada