kimse kusura bakmasın benim Beşiktaş'a artık güvenim kalmadı sonunda bizi futboldan soğuttular hepsine burdan bravo diyorum böyle kötü oynamaya devam edin :mad: insan aldığı paranın hakkını verir biraz üzerindeki formayı terletir kimse Rıza'ya suç bulmasın futbolcularda ruh kalmamış ruh :mad:
Malmö maçına gelince burda yenemediğimiz Malmöyü deplasmanda hiç yenemeyiz :(