Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: Bugün, 19:37'de Fotoğraflarınız konusuna _DenizeruS_ Valla ya adamıda bıktırdınıs helal olsun size ... Orjinal Mesajı Yazan: Bugün, 19:32'de bu konuya _DenizeruS_ ya beyler konuyu kriz konusu yaptınız ya helal olsun :D C/P ile mi mesaj yazıyorsun maşallah :p
Denizz86 Ya abi nedir bu ya o konuya mesaj attım e tabi ortamı bek bilmiyoruz işte dedim "Hamit kim el kaldırsın" Yasinde geldi hemen 1 dakka geçmedi mesajın üstünden Hamit Cracs diyo :D Dimi Yasin tabi MSN den dio ...
@DR!@NO Ya sanada çok oldum ama kusura bakmaa arkadaşım çok beğendi bunları yolladı sırasıyla yapabilir misin?Kız arkadaşım...Ama sadece arkadaşım :D Çok oldum ben yaaa :scnutang:
cracks Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan İyi geceler... :sleeping: :sleeping: :sleeping: at havanı at :D sanki ben yapamam.movie maker çalışıo kardeşim :D:D
@DR!@NO İstekli arkadaşlar bunlarıda siz yapın o zamn :D http://img86.imageshack.us/img86/3368/geceyolcular5sw.jpg
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: cracks at havanı at :D sanki ben yapamam.movie maker çalışıo kardeşim :D:D Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ bende yaparım animation shop vaar bendede:D:D :)