Orjinal Mesajı Yazan: @DR!@NO
Arkadaştan ses yok seda yok en iyisi ben Daddy_Yankee'yi gönderiyim skoklucan sana sen yaparsan çok sevinirim ;)
Şimdiden saol :)
Arkadaşım ya ne demek istedin tam anlayamadım ama benden istediğin koyduğun resmi forumlara uygun piksele çevirmektiyse onu yaptım buyur ;)

Başka bir şey idiyse kusura bakma anlayamadım maalesef :(