Orjinal Mesajı Yazan: canpii__1905
yaw arkadaşım senin topu rakipten nasıl kaptığını bilmiorm. demekki senin tarzın çok faullu tarzını değiştirceksin ben yapmıorm o kadar faul. alıştım yani çokta eğleniorm. eğer eğlenmek istiosan fifayı oyna çok gol oluyo walla ben fifa2000 i oynamıştım en son şimdi nasıl bilmiom pek :D:D:D:D
Bak sımdı kardesım oncelıkle kendımı yanlıs ıfade ettım sanırım ben PES serısının ne gercekcılıgınden ne de benı eglendırmemesınden sıkayet ettım. Sadece faul konusunun zaman zaman eglenmek amacıyla oynanan bır oyunda oyunun butununu etkıledıgı ıcın sıkıntı duydum ve acılan topıc fauller konusu ıle alakalı oldugu ıcın elestırmek ıstedım. Ayrıca ben PES serısını 5 yasındakı oglumla da eglenerek oynayabılıyorum benımle aynı yas gurubunda olan arkadaslarım ıle de. Amac eglenmek olduktan sonra...Artı ben bır Fıfa fanatıgı degılım kı ıkı oyuna da yakın ve severek oynayan bırısıyım. Bu nedenle sahsının bana eglenmek ıcın hangı oyunu onermesıne hak verırsınkı pek ıhtıyacım yok. Commodore 64 ıle Amiga ıle 486 DX ler ıle de ozellıkle futbolu seven bırısı olarak ne klasıklesmıs oyunlar gorduk bır bılsen...
EDIT....
Ayrıca ben oyun tarzımı degıstırırsem, sen hatalar ıle dolu, imla ve yazım kurallarına pek aldırış etmeyen tarzını degıstırecek misin ? "Duzenle" ıkonunu daha sık kullanmalısın...