yaa bi gerçekçilik hevesidir gidiyo ha..en son izlemekten zevk aldığınız (gerçek) maçı söylesenize bana, ben oyun oynamak isterim ya eğlenmek isterim.. yok gerçek hayatta böle pres olmaz da bilmem neymiş de?..X'bastığın anda faul oluyo, pres yapmadan adamın üstüne gidiyosun kazma gibi koşuyo top çarpıyo 10m uzağa gidiyo..
tamam anlıyorum eski we versiyonlarında topu kaptırdığın andan itibaren şutla pasa basıyodun nasıl olsa bi tanesi gidip alıyodu (tv'ye bakmadan bile top çalabiliyoduk) bu anlamda iyi bi gelişme olmuş ama hani öyle şeyler oluyoki ben pres yapmadan adamın yanında koşuyorum o düşüyor faul, üstüne kart çıkarmıyo mu işte ona hasta oluyorum...