Adamların kadroları ciddi olarak zayıf,Van Bommel,Park,Lee,Vogel bunlar geçen sene önemli oyunculardı ama hepsi gitti.Ben Reizeger'in oynamayacağını biliyodum bi arkadaş yazmış Alex ve Gomes'de yok diye o zaman yenmememiz için ortada hiçbi sebep yok.Yine de Hesselink ve Farfan gibi forvatleri ve Cocu gibi dünya çapında bi oyuncuları var o yüzden çok da rahat bi maç olmiycak ama alırız.
Tahmini skor:Fenerbahçe 3-1 PSV Goller:Alex,Anelka,Nobre.Bana göre Alex maça damgasını vurur Anelka yine döktürür Nobre'de golünü çakar.