bencee hiç birşeyy bu kdar kolay olmucak ben fb'nin bi şekilde kazanmasını isterim ama karşımızdaki rakip öle sparta prag gibi veya manutd paf takımı gibi bi takım diil.Belki önemli oyuncularını bu sene gönderdiler ama diğer kalan oyuncular Geçen seneden gaza gelmiş ve tecrube kazanmıştır.! Dünya da en iyi futbolcu yetiştiren ve en iyi genç oyuncuyu bulup takıma yerleştiren bi takım.! Başındaki teknik direktörde altın dönemini geçiriyor ! FB açısından bakarsak yaklaşık 5 maçtır bi havadalar hatta Everton maçında başladı ama alınan beraberlikler biraz durdurdu.hele Kİ Milan maçındaki oyun herşeyin ispatıdr.!..
tahminim skor 1-1 ama umarım gol yemeyiz , atarız
SAYGILAR.