alex kardeş
bak bende bir pesciyim ama fifanın bu kadar kötü çizimini hayretle izliyorum
bnm ıngıltrede bır arkım var oda bu kadar kotu deıl dedi
söle futbolcuları yakın plan al da bi sreen yollaa utandır bızı
dalga geçmiyorum cidden bak bende merak edıoyrum