silah alexdesouza sen futboldan anlamıyorsun git fifa forumlarında yorum yap ne işin var pes forumunda fifanın çizimleri dandik bidefa saçı uzun adma yakından anca belli oluyor saçlarının uzun olduğu kulakları huni gibi stadları çizgi filimden fılamış gibi fifanın bidefa arkası dönük bi oyuncuyla 90 sana bi gol atmıştım ve o günden sonra fifat-yı bırakmıştım
Lvnt_Asn ya gitmiyorum arkadasım warmı bi diyecen senin keyfine göremi ben forumda dolascam allahım ya
mertakpolat arkadaşlar artık şu pes fifa kavgasını kapatalım lütfen. herşey ortada, resimlerde ortada alexdesouza kardeş sende dala fifayı övüyosun ya burda ben sana daha ne diim :confused: yanlız ben size şunuda söyliim playstation 1 deki winning eleven bana fifa 2005 den daha çok zevk veriyo :D :D(oynanabilirlik bakımından)
Lvnt_Asn bende zewk alıom diom pesten oynanbilirlik bakımında zaten ben sadece görüntü kötü diom futbolcu cizmleri o kadar ama siz benim tamamen yazılrmı okumuonuz hemen huraaaaaaaaa
mertakpolat Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza bende zewk alıom diom pesten oynanbilirlik bakımında zaten ben sadece görüntü kötü diom futbolcu cizmleri o kadar ama siz benim tamamen yazılrmı okumuonuz hemen huraaaaaaaaa çizimleri mi kötü :eek: :eek: :eek: :eek: yorumsuz
FaTaL? abi o fifadaki adam kim ya :D :D peste arkaplandaki adam bile belli oluyo fifada resmi çekilen adam kim belli değil :D
mertakpolat Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx abi o fifadaki adam kim ya :D :D peste arkaplandaki adam bile belli oluyo fifada resmi çekilen adam kim belli değil :D rivayete göre stam mış :D :D :D
musty Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx abi o fifadaki adam kim ya :D :D peste arkaplandaki adam bile belli oluyo fifada resmi çekilen adam kim belli değil :D o resimdekine insan diyenin gözü çıksın :D
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: mertakpolat digerlerini birakin formaya ve sorta dikkat edin lütfen.. süper cizilmis :D
mertakpolat yauww herşeyi bırakın stam ın sağ ayağına bakın havada duruyor. sağ zemini de çok gerçekci bu arada (puhahahahahaha :D :D :D :D :D :D )
Venom Orjinal Mesajı Yazan: mertakpolat yauww herşeyi bırakın stam ın sağ ayağına bakın havada duruyor. sağ zemini de çok gerçekci bu arada (puhahahahahaha :D :D :D :D :D :D ) cidden yaws:D:D yerçekimini kaldırmış adamlar:D:D Stam bu resmi görse fubolu bırakır
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza aaa one be öle bu fifa deil baska oyun o muhahaha o %100 FİFA 06 demodan kendi ellerimle çektiğim SS dir hiç kıvırma :biggrin2:
Lvnt_Asn ya abi cektin brawoda bu oyun 3.5 gb ya belki fullde böle deilldlr ya dile kolya 3.5 gb 6 cd
mertakpolat Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza aaa one be öle bu fifa deil baska oyun o puhahaaahaha bu lafa herkes güler :D :D :D :D
e.c.i bide buna bakın wallahi şenlik war özellikle arkada kalan oyuncuya bakın koptun ya stamı beğenmediysen nistelrooy var temizdir yeni çıktı demoyla full sürümde o şekilde bi fark olmaz kendini kandırma
EpSoDy hehe nistelrooyda podyumdaki mankenler gibi özellikle bele dikkat edin hala fifa konusu geciyoya inanmıyorum arkadaslar fifa yı pes 3 te bıraktım elimide sürmedim sürmeyede niyetim yok fifa 2006 ya hiç bakmadım bakasımda yok fifa 2010 da cıkarsa işim olmaz :))))) i am always play PES good football game PES 5
Lvnt_Asn yoll kardeş yolla bakalım bizde bigün elbet pesci olurzu belki sizin sayenizde biraz zor ama
EpSoDy dostum bizim sayemizde olmana gerek yok göz var nizam var fifa oynuyosan o senin zevkin ama zevkten anlamıyosun :)