Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
"O da küfür mü? Siz analara ediyorsunuz. Analar kutsaldır." :)
Neyse fener PSV'yi eze eze yenmiş yalan olur bu konu...
Süpersin Ömer :)
Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen
oo kardeşim o küfürler dünyada her yerde war ama analara küfür etmek hiç bir yerde
Valla ben bu konuda takımımı savunduğumda, Fenerli arkadaşlar "biz küfürü bıraktık" diyorlardı. Bak şu küfürleri söylemeyeceğiz, şunları söyleyebiliriz diye bir olay olabilir mi? Hadi onu da geçtik, Fener'in yok muydu anneye karşı küfürleri (Avrupa fatihiymiş Galatasaray... gibi).
Neyse, kısır döngü bu konu. Hep aynı şeyler söyleniyor.