Kesinlikle Nicolas Sebastian Anelka. Ümit Karan 2. sırada gelir. Bunu tartışmak isteyenler olabilir. Herkesin kendi fikridir. Bu arada herkese sesleniyorum Ümit karan Tromso maçında ne halt yedi ? Bunun cevabını verin bakalım... Bu arada Anelkanın oynadığı takımlar:Real Madrid,Arsenal,Liiverpool,PSG Ümit Karan ise:G.birliği,G.saray ve B.B. Ankara bunu da göz önünde bulundurun... Biraz objektif olun. Her zaman daha fazla gol atan en iyi değildir...