abazapasa bilerek çekilmiş foto kek misiniz kızan falan var yaw "nasıl yaparlar lan bunu ortadakine allah belalarını versin :mad:" yapmamak lasım böle boş işler
koraykosker geyik olsun diye olabilir. ama yinede birşey var bence bu fotoda ben geyik olsun diye kız arkadaşıma başkasının elini tutturmam. kimse de yapmaz bence
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo BUNLAR; bizi güldürsün die çekilen akıllıca düşünen zeki insanlar :p evet bencede :scn_onay: :icelim:
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin yaa ben sewgilimle buluştuğum zaman yanıma erkek sinek yaklaştırmıyorum bea... benden tavsiye cok sıkma ters tepeblir
SuperBamm hahaha yani buna 'bunlar nasıl insan' 'şok oldum' 'az kalsın kalpten gidiyordum nasıl yapar böle bişe' gibi şeyler yazanları kınıyorum :) geyik olsun diye yapıldığı çok belli. Hiç mi düşünülmez elele tutuştuğu erkek her şeyi bilio (öbür sarılan erkeğin bilmediğini varsayıyorum :)) espri çok hoş komik resimlere taşınsa iyi olur :))
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: Makaay benden tavsiye cok sıkma ters tepeblir hocu saolda ben o işlerde tawsiye alacak yaşı çoktan geçtim.. Merak etme sen her şey yolunda... ah bide.....
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm hahaha yani buna 'bunlar nasıl insan' 'şok oldum' 'az kalsın kalpten gidiyordum nasıl yapar böle bişe' gibi şeyler yazanları kınıyorum :) geyik olsun diye yapıldığı çok belli. Hiç mi düşünülmez elele tutuştuğu erkek her şeyi bilio (öbür sarılan erkeğin bilmediğini varsayıyorum :)) espri çok hoş komik resimlere taşınsa iyi olur :)) Evet aynen öyle... Millet ciddiye almış...
koraykosker birbirinizi kırmadan yorumlar yapın bence. belki pek hatta hiç ihtiyacınız yok ama bir daha bu tür açıklamalarda konu açmıcam. ''kınamak''gibi. herkes düşüncesini söylüyor burda kimseye laf atmaya gerek yok bilmem katılırmısınız
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: abazapasa bilerek çekilmiş foto kek misiniz kızan falan var yaw "nasıl yaparlar lan bunu ortadakine allah belalarını versin :mad:" yapmamak lasım böle boş işler ehehhe...nicke bakıorum,bide bunu yapan kız deilde erkek olsaydı nası bi tepki verirdin die merak ediorum:):)