Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker

yorumsuz :drooling:
waaaaaooow !!... sağdaki artist ne artistmiş ama haa bide görünüşe göre fazla büyük bişiye benzemiolar YANİ bu yaştaa ÇÜŞÜNÜZZZZ !.... :eek: :gozluk:
valla ortadaki bence tınlamıo o da işine bakıo onun yanındakide :p yalnız kızda bi .... şeylik var da neyse şimdi :D