H-KaN Ya bende aynen öyle yaptim olmadi :DÜzerinde Ultimate patch var o yüzden olmamis olabilirmi??ha bide Sonkatipin yaptigi o Facepack vardi ya o var :D Ya kusura bakma ama faclerin gercekden cok güzel ama nedense aktaramiyorum :)
Die for You walla güneş ilk yapmaya başladığında eksiklerini bulup sölüodum ama şimdi pek az buluom helal sana böle dewamm..:D;)
_gunes_ Orjinal Mesajı Yazan: H-KaN Ya bende aynen öyle yaptim olmadi :DÜzerinde Ultimate patch var o yüzden olmamis olabilirmi??ha bide Sonkatipin yaptigi o Facepack vardi ya o var :D Ya kusura bakma ama faclerin gercekden cok güzel ama nedense aktaramiyorum :) eğer sonkatipin paket varsa çalışmaz ;)
_gunes_ saolun :) H-KaN ben bu ilic in faceyi sonkatipin paletleriyle uyumlu hale getirdim umarım olmuştur http://rapidshare.de/files/6408418/y020ilic_sonkatip.bin.html
Hasansas1905 ABİ SÜPER YAA çok güzel olmuş abi diger sayfalara bakamadım h.şaş ın facesini yaptın mı ywas
_gunes_ saol :) önceden hasanı yapmıştım ama o kadar kaliteli deildi daha yenisini yapıp koyarım ;) download
KONAMIboy sanki volkanın çenesi biraz daha büyüktü gibi ve yüz çok parlak olmuş yani izler gölgeler felan başarılarının da devamını dilerim
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: "gunes" saol :) önceden hasanı yapmıştım ama o kadar kaliteli deildi daha yenisini yapıp koyarım ;) download bu süperrrrr!!!
Black God Valla sana türkiyede en iyi olduğunu söleyebilirim ama ne yazıkki dünyanın en iyisi de bu sitede ( # 11 ibo )