Bunlar ne böyle ya hiç bu kadar kötü face görmemiştim sen bunları yapmak için çokda uraşıyosundur :p :p :p
Şaka Şaka Güzel gidio faceler Gudjohnsen güzel olmuş Genel olarak hepsi güzel olmuşda nedense ben Volkan Arslana kıl oldum beenmedim çene olmamış sanki :o Ama çalışmalarını güzel götürüyosun başarılar diliorum :gozluk: