bide bişey söylemek istiyorum bilmiyorum yanlış anlarmısın ama seni ibo yla sürekli bi rekabet içinde görüyorum...rekabet derken yanlış anlama sakın.. sürekli ibo nun yaptığı faceleri yapıyosun gibime geliyor... yani ibo serkan balcıyı yapıyo sende aynen serkanı yapıyosun klebersonu yapıyor sende klebersonu yapıyorsun..ben daha iyiyim der gibi.. aynı şey ibonun yaptığı face lerdede oldu fakat seninki kadar diil..
benim görüşüm ibo nun yapmadığı face leri yaparsan daha iyi olur.. hem bu tatlı rekabetten bizde faydalanırız :) hemde sen kendini daha iyi göstermiş olursun...