Orjinal Mesajı Yazan: "nightwolf"
Sana şöyle soyliim mr.ortalık karsıştırıcı
1-Geçmişte olanın geçmişte kalmasını yeğlerim
2-Bu olan olaydan sonra scn lafını veya scn ile ilgili konusmayı yasaklamıstık gereksiz bi mevzu yuzunden sacmasapan seyler olmustu cunku ayrıca bunu seninde bilmen lazım cunku sende o bahsettiğin sitede PATCHMAKER oldun.
3-Kimsenin kimseyle sorunu yokken neden bunları soylediğini anlamıyorum ama izlenimlerime göre bu senin huyun galiba.Herkese laf atarsın kendinden baska kimsenin bişeyini beğenmessin sacma sapan eleştirler yaparsın. O yuzden fazla bişi solemene gerek olmadığını düşünüyorum.
1- sen niye ota ....ka atliyosun ?
2- bana isim takma ben sana takiyo muyum ? takarsam kotu olur !
3- yasaklayin yasaklamayin sitede modlar , yoneticiler ve hatta adminler weturka nin uzerine sacma sapan yazilar ile bile laf sokmustunus ..
4- ve hatta ben o sitede birine elestiri yazdigimda scn yalakasi denmisti :)
5-kimsenin sorunu olmamaya bilir ama insanin tukurugunu yalamasi sence cok mu gurur verici bisi ?
6-ayrica elestirilerimin sacma sapan olmasi seni alakadar etmes. sende bir daha herseye atlama ve bana cvp yazma ve benim ile alakar olma oke ?