Sana şöyle soyliim mr.ortalık karsıştırıcı
1-Geçmişte olanın geçmişte kalmasını yeğlerim
2-Bu olan olaydan sonra scn lafını veya scn ile ilgili konusmayı yasaklamıstık gereksiz bi mevzu yuzunden sacmasapan seyler olmustu cunku ayrıca bunu seninde bilmen lazım cunku sende o bahsettiğin sitede PATCHMAKER oldun.
3-Kimsenin kimseyle sorunu yokken neden bunları soylediğini anlamıyorum ama izlenimlerime göre bu senin huyun galiba.Herkese laf atarsın kendinden baska kimsenin bişeyini beğenmessin sacma sapan eleştirler yaparsın. O yuzden fazla bişi solemene gerek olmadığını düşünüyorum.