alidirenc ya dün akşam we turka 3 ü indiriyodum %11ini indirirken elektrik kesildi şimdide yüklemeye çalışıyorum olmuo yardımcı olursanız çok sewinirim arkadaşlar... we turka 2 yi indirdim bu arada...elinize sağlık çok hoş olmuş 3 üde indirebilirsek çok sewinirim
.ArThuR. arkadaşlar bn daa yni indirdim bu patchi herşey çok gsl yapımında emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkürler spikerden reklam panosuna kdr herşey gsl ama stadlar bras ktü olmuş. mesela bn Atatürk olimpiat stadını seçtiiimde olimpiat stadı çıkmıo inönüyü seçtiiimde inönüye benzemeyen bi stad çıkıo karşıma acaba bu stadları daaa düzgün olarak yapılabilir mi? bu stad işinden pek anamıorum bn eeer yapabilen bi arkadaş olursa çok sewinirim çnkü çok gsl bi patch ve bncce tek eksik bu!! EDİT: bide milan-juve maç yapıom sansiroda ama istiklal marşımız çalıo bunda bi çözüm war mı??:D
RedLee :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( Turka 3.0 Süperlig yamasının linkini verirseniz sevinirim Şimdiden teşekkürler
Niko Orjinal Mesajı Yazan: amanbeus Selam millet.WE TURKA 3.0 ile ilgili problemlerin burada tartışılması daha iyi olur bence.Çünkü sayfa sayfa bu konu ile ilgili bilgi aramaktan insan yoruluyor.Benim bir kaç sorum olacak.WE Turka 3.0 ten önce we turka 2.0 ı gayet iyi kullanıyordum.Sonra turka 3.0 ı kurdum.Fakat her apply the patch dedikten sonra bir error mesajı verdi ve işleme devam etti.En son kitserver ı setupladım ve bitirdim.Ancak upload olamamış 3.0 .Hala 2.0 gözüküyor.Aranızda WE TURKA 3.0 ı kurabilen varsa yardımlarını bekliyorum. arkadasım konami klasorunde dat. klasorunun içinde ki dosyaların salt okunurlugunu kaldır sonra tekrar dene!
Niko Orjinal Mesajı Yazan: aytek :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( Turka 3.0 Süperlig yamasının linkini verirseniz sevinirim Şimdiden teşekkürler http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=857
Niko Orjinal Mesajı Yazan: tuggo ya ben we turka 3 e giriyom yüklemek için yabancı bi site açılıtu ne diycem orada rapidshare sayfası orası sanırım altta free tıklıcan sonra en alltta bi zaman sayacı cıkacak o bitince download yazısı cıkacak o tıklayıp indircen umarım yardımcı olmusumdur
aragorn_85 arkadaşlar ben yükledim fakat fenerbahçemizin adı ajax olarak geçiyo ve futbolcu isimleri de ajax lı futbolcular buna bi çözüm var mı diğer tüm takımlar doğru kasıtlı yapılmış bi şey mi ? :D
turgay540 hasan şaş kardeşim rapid share dan 12 partı indirdim ama 13 partta virus var bunu öğrendiğimde herşey için çok geçti bilgisayara format attım içindeki virus bütün exe lere bulaştı rica etsem 13. partı virus suz bir yere upload edemisin lütfen
swiss Orjinal Mesajı Yazan: turgay540 hasan şaş kardeşim rapid share dan 12 partı indirdim ama 13 partta virus var bunu öğrendiğimde herşey için çok geçti bilgisayara format attım içindeki virus bütün exe lere bulaştı rica etsem 13. partı virus suz bir yere upload edemisin lütfen Evet bendede aynisi oldu, 4 partitionda tüm exe ler gitti, format atmak yetmiyor, windows u yeniden yükleyince gene ortaya cikiyor. Üc gün ugrastim format attim, bir sürü programim gitti, sizlere ömür. Ben hangi partta oldugunu söyleyemiyecegim ama hangisine tikladimsa hepsini indirdikten sonra, bilgisayar win32.Parite.b virusuyla dagildi. program veya dosya herhangi bir sey sundukmu lütfen önceden bir virus taramasindan gecirelim. Saygilar