Orjinal Mesajı Yazan: cracks
hatta peste 3 boyutlu taraftarlar bile var :) ben bikere gol attım real madridle.real forması giymiş taraftarları gösterdi 3 boyutlu olarak
bide farkettinizmi bilmiom.oyunun en harika seslerinden biri pastan sora olee çekimi...
arsenal ile oynuom baktım olee die sesler gelio.sora sesi birazdaa açtım.bi pas veriom oleeeeee bidaa oleeeeeee bidaa oleeeeee :D coştum...
Evet ben de dikkat ettim o olee lere :D Bizim yeğeni 3-0 yenerkene ben pas yaptıkça olee diye bağırıyodu taraftarlar:D:D