Forumun bu kısmında bir çok karşılaştırma yapıldı bende arkadaşların ve benim görüşlerime göre ortak 7 şer artıyı sıralayarak genel bir görüş üzerinde yoğunlaşmaya karar verdim
PES5 in 7 artısı :
1.Oyuncu hareketleri daha gerçekçi
2.Pas ve Şut Sistemi Daha gerçekçi
3.Animasyonlar daha çeşitli
4.Daha mantıklı bir defans anlayışı var.
5.Hucumdayken beklerde ileri çıkıyor.
6.Maçlarda yaşanan pozisyonların çokça örneklendirilmesi
7.Bazı formaların dışarda olması gibi ufak ama toplamda büyük ayrıntılar
Fifa06 nın 7 artısı
1.Tribün ve stat daha gerçekçi
2.Taraftar sesleri daha orjinal ve yerinde
3.Q tuşu ile adam yönlerdirme
4.Halamın bıyıkları olsaydı amcam olurdu.
5.Sevgili Ahmet Çakar sizin bu konuyla ilgili görüşleriniz nelerdir?
6.Efendim ? biri bir şeymi söyledi?
7.Aynen katılıyorum abi.