Kaos81 Edonkeyde arattım buldu yaw Fifa 2006 - CD 1 by lukas.zip diye bir link çıkrdı 742 mb :confused:
Ugurbeckham bence bekleyin daha çıkmamıştır o sadece önden sipariş linki biliyrsunuz ki fifa genelde ekim ayında çıkıyr
sefillik 30 eylülde çıkacak... normalde oyunlarının çıkış tarihinden 5-6 gün önce muhakkak amerikan torrent siteelrine düşüyor hep böyle oldu özellike RELeoded çıkarıyor.bugüne kadar hep oldu bundan sonrada olacaktır. reklam değildir örneğin bitsoup.org gibi...
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: Ugurbeckham bence bekleyin daha çıkmamıştır o sadece önden sipariş linki biliyrsunuz ki fifa genelde ekim ayında çıkıyr Hocam neyin sipariş linki yaw anlamadım :) baya çıkardı işte hatta cd 2 olarakda çıkardı.acaba feykmi die indirmiyom 2.cd de 650 mb :rolleyes:
wolkantufan Yaw millet şimdiye kadar biri indirmiş olmalı fake mi değilmi bi yazıverin aaaa :mad: . Sitede kesinlikle satışta gözüküyor. Siparişler 2 güne teslim falan yazıyor. Bu oyun ilk olarak hollanda ve Almanyada çıkıyormuş. Yokmu bi tanıdığı olan :,(
sefillik biri abd çıktı dedi kayboldu:( ama artık korsanı çıkması gerek korsan daima orjinalden önce çıktı.. torente düşmesi laazım.gta SA,driver 3,battlefiel2 yi hep çıkış tarihinden 5-6 gün önce torrenten çekmiştim.
sefillik Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU ewt arkadaslar torrentte gördüm 2.52 gb dvd de hang site kardeş???
SeALaNe Burada">http://www.share4life.org/site/viewtopic.php?t=512&postdays=0&postorder=asc&start=0>Burada3 CD şeklinde linki var