wolkantufan Fifa 2006 ea sports un internet sayfasında satışa çıkmış gözüküyor. fiyatı 39.95 dolar. Burada bilgisyarcıya sordum daha gelmedi dedi. Yaw bi yanlışımmı var beyler...Son 2-3 günde forumda yeni msj çok az herkez oyunu aldı oynuyomu ne. Bi haber lütfen...
Ozan JK ondan diil herkes okulda bence ondan bende bilmiyom şimdi okulda bilgisayar dersindeyiz sürem sınırlı ama bakçam bende hoca geliyyooooo :D :D :D
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: uylaaaa bence olabilir çünkü duyduguma göre Amerikada çıkalı yaklaşık bir hafta oluyor müthiş olmuş..oyun sinanpaşaya ne zaman gelirse,anca o zaman oynayacağım gibi görünüyor.
sefillik arkadaşlar konu sapmış... yahu oyun abd çıktıysa çoktan gelmiştir Türkiyeye ayrıca amerikan torrent sitelerindede oılurdu. yokmu tık bu oyun 3-4 güne düşmesi lazım torrente
by gizemly Orjinal Mesajı Yazan: sefillik arkadaşlar konu sapmış... yahu oyun abd çıktıysa çoktan gelmiştir Türkiyeye ayrıca amerikan torrent sitelerindede oılurdu. yokmu tık bu oyun 3-4 güne düşmesi lazım torrente evet konu çok sapmış. fifa çıktıysa abd de gelir yakında türkiyeye...