Orjinal Mesajı Yazan: chessfirst
Arkadaşlar dün düşündümde.... Bunu oyun fanatiklerine söylüyorum. Sabah kalkıyosunuz. Ve haber bültenin de aynen şöyle bir haber var.... Evet aldığımız son habere göre Ekran Kartlarında kullanılan bir çipin ham maddesinin doğada tükendiği söyleniyor. Bu olay bilim adamlarının söylemesine göre PS2, XBOX vb. konsollar ve Bilgisayarların ortadan kalkmasına neden olacak. Böyle bir haber duysanız ne yaparsınız. İlk düşünceniz ne olur. Bende uyumadan önce böyle bişe geldi aklıma.....
Aynen şunu derdim :
Amaan Tanrııııııııııııııııııııııııııııııımmm!!!!! Gördüklerime Şok Oldum!!! :D:D:D:D:D
Düşüp bayılırdım herhalde :)