Birşeyleri kurcaladım, 1 aydır ekran kartımı görmüyo bilgisayar. CD'dini bulup, ekran kartını tanıtmaya da üşeniyorum. Scroll bile zar zor yapıyorsun ekran kartsız. Ama alıştım artık. FM oynuyorum 1 aydır da, son 2-3 gündür 06 Beta'yı oynuyorum. Böyle yani.