CrimE Yorumlar için teşekkürler :D : Chelsea Dış Saha Gri Şort : Chelsea Dış Saha Siyah Şort: Chelsea İç Saha :
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Yorumlar için teşekkürler :D : Chelsea Dış Saha Gri Şort : Chelsea Dış Saha Siyah Şort: Chelsea İç Saha : şu anda dudağımı ısırıyorum :D :D :D :D :D walla kendini çoooooo....k geliştirdin helalll yolun açık olsun yoldaş :D :D
.ultrAslan. güzel olmuslar (yav konu dagilmasin ama o pankartdaki sag altdaki aslan ve kanaryali resmi nerden bulabilirim??)