Orjinal Mesajı Yazan: Crim€

Bu da en sonuncusu Drop Shadow suz avea logosu. :sarhos:
çok iyi yannız gene unutmuşsun benim gs beyaz formasını png olarak kaydedersen alpha transparanlık kullandığımdan ötürü transparan yerleri göremessin sen görmek istersen bmp olarak kaydet ve fotosp da aç ama tekrar ediom formanın gövde kısmındaki yakada üçgen bi trasparan yer olcak he bide avea yı tam oranlayarak küçültmüşsün çok iyi ama sen yinede avea yı %20 -30 oranında kısa yap boyuna çünkü formada durduğugibi durmuyo oyunda uzun duruyo 3d modellemeden ötürü