bibidibabidibu_babidibu yorumlar için saolun. ya logoyu koyamıom imageshack ai uzantılı resimleri almıo??
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Die for You :D:D:D ewt abi nik kasınç olmuş :D:D naapalım bbdd dielim :D:D :D :D :D :D :D bibidi deseniz yeter :D
ZoRo ya bidibidi photoshop ile ac save as yap bmp veya ping olarak kaydet ole koy .... eline mi yapiscak ? :D + formalarin shortlardaki cizgileri niye yapmiyon ?
bibidibabidibu_babidibu olduğunu bilmiodum :D. ozamnda arka plan beyaz oluo we fomaya aktarırken çewrresi beyaz oluo ama istersen koyim sen beyaz yerden kesip formaya aktar?
bibidibabidibu_babidibu şimdide auxerre serisini yapıcam auxerre home ile başlıom; playstation logosu kötüydü ancak bu kadar net oldu sizde warsa koyarsanız update edicem
bibidibabidibu_babidibu yorumlar için saolun biliodum playstationun kötü olduğunu ama bu formada başka bi logo buldum auxerre away;
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: ROMALDİNHO aga :confused: :confused: :confused: :drooling: :rolleyes: :rolleye3: :D ________________________ Son forma güzel olmuş :applause:
bibidibabidibu_babidibu auxerre away update leverkusen gk (bu ara kaleci formalarına merak sardım yoldada bikaç tane war :D)